enova365 CRM to moduł wykorzystywany w nawiązywaniu, zarządzaniu i podtrzymywaniu relacji z klientem. Jest wykorzystywany do kompleksowego zarządzania relacjami z klientami danego przedsiębiorstwa pomagający kreować, zarządzać oraz podtrzymywać relacje biznesowe. Z powodu swojej elastyczności oraz możliwości konfiguracji zgodnie z wymaganiami nawet najbardziej wymagającego Klienta.
Jego uniwersalność sprawia że może mieć zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie bez względu na jego rozmiar.
Wielką zaletą enova CRM jest jego integracja z pozostałymi modułami systemu ERP. Wszystkie moduły systemu korzystają ze wspólnej bazy klientów, co umożliwia powiązanie dokumentów handlowych i księgowych z poszczególnymi zadaniami i zdarzeniami .
Moduł wspiera wszelkie działania takie, jak ewidencja danych o klientach oraz kontaktach. Dodatkowo pozwala na skuteczne zorganizowanie pracy w firmie, w wersji rozszerzonej umożliwia definiowanie własnych rodzajów aktywności, projektów CRM, kampanii CRM. Stanowi kompletną bazę wiedzy o Klientach firmy, wszelkich działaniach handlowych, danych historycznych.
enova CRM posiada następujące funkcjonalności:
- kontrahenci – pozwala na tworzenie listy kontrahentów oraz udostępnia dane dotyczące klienta,
- zdarzenia i zadania – przechowuje pełna historie kontaktów z klientami oraz zaplanowane zadania, których realizacja pozwala osiągnąć zaplanowane cele,
- projekty – łączy zadania dotyczące kontrahentów w grupy ,
- kampanie – to projekty mające jeden cel lecz dotyczące różnych klientów,
- teczki- pozwalają na zbieranie informacji dotyczących wybranego zagadnienia i przechowywanie ich w jednym miejscu w systemie,
- zasoby- wspiera zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa,
- moje zadania – użytkownik ma dostęp do zadań, które zostały mu zlecone oraz które same przypisał innym pracownikom,
- wizytówki – umożliwiają uporządkowanie i przechowywanie danych potencjalnych klientów,
- -korespondencja seryjna – w systemie istnieje możliwość stworzenia szablonu listu, który może zostać wysłany do wybranej grupy klientów zarówno poczta tradycyjną jak i elektroniczną,
- opiekun kontrahenta – klienci mogą zostać przypisani do poszczególnych przedstawicieli handlowych, którym istnieje możliwość nadania statusu opiekuna głównego lub zastępcy,
- załączniki – pozwala na przechowywanie wszelkich dokumentów (w dowolnych formatach) dotyczących współpracy z kontrahentami,
- kreatory – funkcjonalność pozwalająca na aktualizacji danych w zakładkach oraz modułach za pośrednictwem jednego okna.
Korzyści z użytkowania modułu:
- szybki dostęp do historii kontaktów z kontrahentami,
- kreowanie profesjonalnego wizerunku przedsiębiorstwa,
- tworzenie bazy kontaktów oraz budowanie relacji z klientami,
- archiwizowanie dokumentów,
- usprawnienie delegowania i kontroli realizacji zadań.