Moduł zapewnia obsługę w zakresie wystawiania dokumentów handlowych (zawiera w sobie moduł faktury), a dodatkowo pozwala na prowadzenie gospodarki magazynowej. Obsługuje procesy handlowe – sprzedaż, zakup, ofertowanie, ewidencje zamówień oraz obsługę magazynu.
enova365 Handel umożliwia wygodne prowadzenie dokumentacji operacji handlowych z klientami i przechowywanie jej w jednym miejscu.
Moduł zapewnia obsługę w zakresie wystawiania dokumentów handlowych ( zawiera w sobie moduł faktury ), a dodatkowo pozwala na prowadzenie gospodarki magazynowej. Obsługuje procesy handlowe – sprzedaż, zakup, ofertowanie, ewidencję zamówień oraz obsługę magazynu.
Moduł skierowany jest do :
- przedsiębiorstw handlowych lub handlowo usługowych,
- przedsiębiorstw budowlanych,
- przedsiębiorstw produkcyjnych,
- administracji publicznej.
enova365 Handel posiada następujące funkcjonalności:
- cenniki – możliwość ustalania różnych cen sprzedaży i metod ich ustalania,
- kartoteki kontrahentów – pozwalają na ewidencjonowanie szeregu informacji dotyczących klientów, banków i urzędów. Umożliwia dostęp do wszystkich transakcji dotyczących danego kontrahenta,
- karty towarów i usług – pozwalają na przechowywanie podstawowych informacji, a także dodatkowe listy kodów kreskowych, jednostek miar, zamienników oraz stron www z opisem,
- magazyny – umożliwiają obsługę zarówno jednego jak i wielu magazynów, dla których można zdefiniować filtry towarów , pozwala to na wprowadzenia ograniczeń dotyczących towarów dla wybranych magazynów,
- dokumenty – możliwość generowania dokumentów:
- handlowych – oferty, zamówienia, dokumenty zakupów,
- sprzedażowych – faktury, faktury korygujące, proforma, paragony wystawiane w dowolnej walucie,
- magazynowe – dokumenty przychodu, rozchodu, przesunięcia międzymagazynowego,
- raporty – udostępnia gotowe raporty oraz pozwala na zdefiniowanie indywidualnych za pomocą istniejących metod filtrowania lub indywidualnie określonych widoków list. Raporty mogą zostać wyeksportowane do plików programu MS Excel,
- kaucje – pozwala na wystawianie dokumentów kaucji, co pozwala na ewidencjonowanie obroty opakowaniami zwrotnymi,
- umowy i faktury cykliczne – umożliwia zapisywanie umów na stałą dostawę lub na usługę z okresowym fakturowaniem,
- Jednolity Plik Kontrolny – możliwość generowania, sprawdzania a następnie wysyłania plików JPK. Funkcja pozwala także na zaimportowanie sprawdzenie poprawności pliku wygenerowanego w systemie zewnętrznym,
- Deklaracja Intrastat – możliwość utworzenia i zapisania deklaracji Intrastat w formacie zgodnym z specyfikacją systemu zgłoszeń elektronicznych,
- definiowalne uprawnienia – istnieje możliwość nadania różnych dostępów do dokumentów poszczególnym użytkownikom. Program pozwala na przypisanie – opiekuna – do klienta oraz na zdefiniowanie wzorców uprawnień, które mogą być przypisane do wielu użytkowników,
- współpraca z urządzeniami zewnętrznymi.
Korzyści z użytkowania modułu:
- przechowywanie i dostęp do informacji dotyczących klienta w jednym miejscu,
- rejestrowanie zamówień oraz ofert,
- możliwość kontrolowania stany zobowiązań i należności,
- zautomatyzowanie wystawiania dokumentów,
- wyeliminowanie pomyłek,
- możliwość szybkiego wprowadzania danych.