CRM umożliwia nam zarządzanie relacjami z klientem. Poprzez gromadzenie informacji na temat kontrahentów budujemy wiedzę na temat sprzedaży. Poprzez analizę tych danych możemy rozwijać sprzedaż z danym klientem. Jakie inne funkcjonalności w systemach CRM są najistotniejsze? Postaramy się dzisiaj odpowiedzieć na to pytanie.
System CRM w pracy mobilnej.
Gromadzenie danych o kliencie zda się nam na nic jeśli z nie możemy z nich skorzystać wtedy kiedy najbardziej tego potrzebujemy. Dane przechowywane w systemie są nam potrzebne zarówno podczas planowania działań strategicznych jak i w codziennej pracy np. przedstawicieli handlowych. Dedykowane aplikacje mobilne umożliwiają obsługę systemu z wygodnego interfejsu dla użytkownika. Pozwalają na systematyczne raportowanie zrealizowanej sprzedaży bez konieczności powrotu do firmy w celu wprowadzenia danych. Systematyczne raportowanie sprzedaży umożliwia, też odpowiednie planowanie zakupów a co za tym idzie usprawnia zarządzanie dostawami.
Rozwiązanie dostosowane do twoich potrzeb.
System CRM jest narzędziem, które trzeba dostosować do swoich potrzeb. Kolokwialnie pisząc to „zbiór cegiełek” które trzeba odpowiednio poukładać w całość. Jest oczywistym, że potrzeby firm w zakresie relacji z klientami są różne. Inaczej funkcjonują duże przedsiębiorstwa a inaczej małe firmy. Istotną rolę w konfiguracji modułu CRM pełni firma wdrożeniowa taka jak Polkas. Przeprowadzenie odpowiedniej analizy potrzeb w tym zakresie jest kluczowe aby dostosować rozwiązanie do firmy i odpowiednio wykorzystać jej potencjał.
Analiza danych zgromadzonych w systemie.
Pracując na co dzień w systemie gromadzimy dane, które poprzez wykorzystanie wbudowanych raportów można odpowiednio prezentować. Aby odpowiednio zaplanować działania sprzedażowe ale i patrząc szerzej wprowadzenie odpowiednich strategii rozwoju przedsiębiorstwa musimy odpowiednio analizować dane które posiadamy. Dzięki modułowej budowie systemu ERP możemy dokupić dodatkowy moduł jakim są Analizy Business Intelligence i rozszerzyć możliwości analityczne przedsiębiorstwa.
Automatyzacja procesów w firmie
Dzięki wprowadzeniu systemu CRM możliwa jest automatyzacja procesów np. wysyłki e-mail. Można to wykorzystać w obszarze księgowym np. do wysyłki faktur ale tez w sprzedaży do przygotowywania ofert z gotowych szablonów. Gotowe listy klientów umożliwiają tworzenie skutecznych kampanii mailingowych i wysyłanie newsletterów dostosowanych do potrzeb określonej grupy. Wszystko to odbywa się automatycznie, oszczędzając ogromną ilość czasu i umożliwiając efektywniejsze działania, oparte o dane, które znajdują się w systemie
Jeśli te oraz inne zagadnienia interesują Państwa zapraszam do rozmowy z naszymi konsultantami telefonicznie 12 634 05 44 lub poprzez e-mail erp@polkas.pl.