enova365 Pulpit Pracownika

enova365 Pulpit Pracownika, to moduł online dla pracowników z dostępem do ich danych kadrowych, który umożliwia organizację pracy i administracji w przedsiębiorstwie.

Moduł enova365 Pulpit Pracownik skierowany jest do :

  • przedsiębiorstw handlowych i handlowo – usługowych,
  • biur rachunkowych,
  • zakładów produkcyjnych,
  • fundacji i stowarzyszeń,
  • jednostek i zakładów budżetowych.

Program wprowadza w przedsiębiorstwie elektroniczny obieg dokumentów dotyczących pracowników.

Użytkownik w aplikacji ma możliwość:  

  • sprawdzi ilości dni przysługującego urlopu,
  • uzyskać informacje dotyczące czasu pracy oraz nadgodzin,
  • złożyć wniosek o urlop,
  • uzyskać informacje dotycząca ważności szkoleń BHP oraz badań lekarskich,
  • przejrzeć kwoty wynagrodzeń,
  • wydrukować dokumenty takie jak pasek wypłat lub roczne podsumowanie wynagrodzeń.

Korzyści z użytkowania aplikacji online:

  • uproszczenie procesu związanego z zarządzaniem zasobami ludzkimi,
  • poprawienie organizacji pracy,
  • zwiększenie efektywności operacyjnej,
  • automatyzacja spraw administracyjnych,
  • poprawienie i przepływu informacji w przedsiębiorstwie.