enova365 Pulpit Kontrahenta

enova365 Pulpit Kontrahenta to moduł online, który dzięki udostępnieniu Kontrahentom dedykowanej platformy z dostępem do zamówień i dokumentów zwiększa konkurencyjność przedsiębiorstwa.

Aplikacja skierowana jest do Kontrahentów, którzy są:

  • odbiorcami,
  • dostawcami

Moduł online umożliwia:

  • uzyskanie informacji przez kontrahentów dotyczących zobowiązań i należności,
  • wystawianie przez dostawcę lub odbiorcę następujących dokumentów: zapytanie ofertowe, oferta, zamówienie,
  • uzyskanie informacji dotyczących zadań – CRM kontrahenta,
  • pobranie przez kontrahenta faktur sprzedaży,
  • przeglądanie listy towarowej ogólnej lub w podziale na grupy asortymentowe,
  • sprawdzenie warunków handlowych,
  • uzyskanie dostępu do zdjęć towarów,
  • definiowanie uprawnień dla kontrahentów, które określają zakres udostępnianych informacji,
  • połączenie z modułem enova365 Workflow.

Korzyści z użytkowania aplikacji online:

  • zlikwidowanie konieczności przesyłania informacji oraz dokumentów za pomocą maili lub faxów,
  • zautomatyzowanie i przyspieszenie obiegu dokumentów w module enova365 Handel,
  • przechowywanie informacji i dokumentów w jednym miejscu,
  • większa konkurencyjność na rynku ze względu na nadanie kontrahentom uprawnień do wystawiania określonych dokumentów,
  • poprawa jakości obsługi klienta,
  • pozyskanie nowych możliwości komunikacji z odbiorcami i dostawcami,
  • ukazanie przedsiębiorstwa jako nowoczesnego oraz przyjaznego klientom.