enova365 Pulpit Pracownika, to moduł online dla pracowników z dostępem do ich danych kadrowych, który umożliwia organizację pracy i administracji w przedsiębiorstwie.
Moduł enova365 Pulpit Pracownik skierowany jest do :
- przedsiębiorstw handlowych i handlowo – usługowych,
- biur rachunkowych,
- zakładów produkcyjnych,
- fundacji i stowarzyszeń,
- jednostek i zakładów budżetowych.
Program wprowadza w przedsiębiorstwie elektroniczny obieg dokumentów dotyczących pracowników.
Użytkownik w aplikacji ma możliwość:
- sprawdzi ilości dni przysługującego urlopu,
- uzyskać informacje dotyczące czasu pracy oraz nadgodzin,
- złożyć wniosek o urlop,
- uzyskać informacje dotycząca ważności szkoleń BHP oraz badań lekarskich,
- przejrzeć kwoty wynagrodzeń,
- wydrukować dokumenty takie jak pasek wypłat lub roczne podsumowanie wynagrodzeń.
Korzyści z użytkowania aplikacji online:
- uproszczenie procesu związanego z zarządzaniem zasobami ludzkimi,
- poprawienie organizacji pracy,
- zwiększenie efektywności operacyjnej,
- automatyzacja spraw administracyjnych,
- poprawienie i przepływu informacji w przedsiębiorstwie.