enova365 Pulpit Kontrahenta to moduł online, który dzięki udostępnieniu Kontrahentom dedykowanej platformy z dostępem do zamówień i dokumentów zwiększa konkurencyjność przedsiębiorstwa.
Aplikacja skierowana jest do Kontrahentów, którzy są:
- odbiorcami,
- dostawcami
Moduł online umożliwia:
- uzyskanie informacji przez kontrahentów dotyczących zobowiązań i należności,
- wystawianie przez dostawcę lub odbiorcę następujących dokumentów: zapytanie ofertowe, oferta, zamówienie,
- uzyskanie informacji dotyczących zadań – CRM kontrahenta,
- pobranie przez kontrahenta faktur sprzedaży,
- przeglądanie listy towarowej ogólnej lub w podziale na grupy asortymentowe,
- sprawdzenie warunków handlowych,
- uzyskanie dostępu do zdjęć towarów,
- definiowanie uprawnień dla kontrahentów, które określają zakres udostępnianych informacji,
- połączenie z modułem enova365 Workflow.
Korzyści z użytkowania aplikacji online:
- zlikwidowanie konieczności przesyłania informacji oraz dokumentów za pomocą maili lub faxów,
- zautomatyzowanie i przyspieszenie obiegu dokumentów w module enova365 Handel,
- przechowywanie informacji i dokumentów w jednym miejscu,
- większa konkurencyjność na rynku ze względu na nadanie kontrahentom uprawnień do wystawiania określonych dokumentów,
- poprawa jakości obsługi klienta,
- pozyskanie nowych możliwości komunikacji z odbiorcami i dostawcami,
- ukazanie przedsiębiorstwa jako nowoczesnego oraz przyjaznego klientom.