enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego to moduł online, który umożliwia elektroniczną komunikację pomiędzy Biurem Rachunkowym a jego Klientami.
Moduł ten umożliwia:
- pobranie raportów w formacie PDF, DOC, XLS,
- przechowywanie dokumentów w jednym miejscu,
- sprawną komunikację między Biurem Rachunkowym a Kontrahentem,
- elektroniczne pobieranie oraz dostarczenie dokumentów przez kontrahenta,
- uzyskiwanie przez klienta informacji odnośnie rozliczeń podatkowych,
- uzyskanie informacji dotyczącej działalności klienta,
- zlecanie zadań oraz otrzymywanie powiadomień,
- wyeksportowanie przelewu, a następnie zaimportowanie go do banku w celu dokonania płatności.
Aplikacja skierowana jest do:
- biur podatkowych,
- biur rachunkowych,
- kancelarii biegłych rewidentów.
Korzyści z użytkowania aplikacji online:
- zautomatyzowanie procesu udostępniania informacji klientom,
- poprawienie efektywności pracy księgowych,
- większa konkurencyjność biura,
- wysoka jakość usług biura rachunkowego,
- poprawienie komunikacji z klientem i przyspieszenie procesu wymiany dokumentów,
- większe zadowolenie klienta z oferowanych usług,
- zwiększenie standardów bezpieczeństwa w przypadku przesyłanie danych kontrahentów.