Krzysztof Stelmaszyk do obejrzenia w reklamie oprogramowania enova365

8 września wystartowała zupełnie nowa, zakrojona na szeroką skalę kampania promocyjna programu enova365. Potrwa do końca roku, a do jej udziału zaangażowano warszawskiego aktora, Krzysztofa Stelmaszyka, znanego z występów na dużym i małym ekranie, a także na deskach wielu teatrów.

Podstawowy cel kampanii to rozpropagowanie świadomości marki enova365 wśród użytkowników oprogramowania ERP (aktualnych i potencjalnych) oraz – co za tym idzie – zwiększenie sprzedaży. Poprzez sprzedaż rozumiemy zarówno pozyskiwanie nowych klientów, jak również dosprzedaż do obecnych. Podstawowy spot dotyka ogólnie zagadnień dotyczących usprawnień i korzyści, jakie daje wdrożenie ERP, a oprócz niego powstały krótsze, tematyczne filmiki o windykacji należności, zmianach w przepisach prawa, skutecznej sprzedaży w kanale e-commerce czy ocenach i motywowaniu pracowników.

Spoty udostępniane i promowane będą między innymi za pośrednictwem takich mediów, jak YouTube, Facebook, Gazeta Wyborcza czy Business Insider.

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z nimi, a także ich promowania. Celem uzyskania informacji jak to zrobić zapraszamy do kontaktu pod numerem 012 634 05 44 lub pisząc na adres e-mail erp@polkas.pl.