Jedną z kluczowych korzyści z wdrożenia oprogramowania ERP jest automatyzacja pracy w każdym z obszarów działalności firmy. Jest ona szczególnie odczuwalna w działach księgowości, ponieważ pozwala zaoszczędzić czas oraz uniknąć pomyłek i tzw. „czeskich błędów” w numerach kont czy kwotach.
Od teraz użytkownicy programu enova365 mogą cieszyć się integracją z kontem firmowym w mBanku. Integracja opiera się o Webservices i pozwala na dwustronną komunikację. Dzięki temu bez konieczności logowania do banku można sprawdzić stan konta, wyeksportować pojedyncze przelewy lub paczki przelewów, zaimportować historię z rachunku lub wyciągi bankowe. Aby to wszystko było możliwe niezbędne jest posiadanie dodatku do enovy Elektroniczne Wyciągi Bankowe, przy czym jest to dodatek serwerowy, czyli wystarczy kupić jeden i wszyscy użytkownicy enovy będą mogli z niego korzystać.
Taki model automatycznej wymiany informacji na linii system ERP – bank jest z całą pewnością bezpieczniejszy i gwarantuje, że dane finansowe w programie są cały czas aktualne.