Wdrożenie PPK w instytucjach publicznych już niedługo. O czym trzeba pamiętać?

Podmioty z sektora finansów publicznych mają obowiązek zawarcia umowy o zarządzanie PPK do 26 marca 2021, a umowy o prowadzenie PPK do 10 kwietnia 2021. Zatem to ostatni dzwonek na podjęcie decyzji zarówno o wyborze instytucji finansowej, jak i programu, który pozwoli na obsługę Pracowniczych Planów Kapitałowych.

Żeby w tym pomóc, specjaliści PFR oraz enova365 przygotowali bezpłatny webinar, skierowany do pracowników instytucji sektora publicznego. Podczas konferencji zostaną omówione takie kwestie jak:

  • Przygotowanie do wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych.
  • Wybór instytucji finansowej.
  • Zasady zawierania umów o zarządzanie i prowadzenie PPK.
  • System kadrowo płacowy do zarządzania PPK.
  • Naliczanie wypłat.
  • Realizacja procesów związanych z PPK w w systemie kadrowo-płacowym.

Webinar odbędzie się 9 lutego o godz. 10.00. Wszystkich zainteresowanych tematyką PPK w instytucjach finansowych i udziałem w szkoleniu, zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami.