Nowa wersja systemu enova365 o numerze 2306.0.0.

Opublikowana została nowa wersja systemu enova365 oznaczona numerem 2306.0.0. Jest to wersja rozwojowa, wymagająca konwersji bazy. W przypadku chęci aktualizacji, prosimy o kontakt z biurem.

Najważniejsze nowości funkcjonalne:

Handel:

KSeF – Rozbudowano Pulpit Klienta Biura Rachunkowego o czynności związane z obsługą KSeF. Zmiany nastąpiły zarówno po stronie klienta biura jak i obsługującego. Zakres czynności jest taki sam jak w standardowej instalacji.

KSeF – Zablokowano możliwość eksportu faktur anulowanych do KSeF.

Księgowość:

Plan Kont – Udostępniono w systemie nową funkcjonalność tworzenia słowników kontrolnych dla konta księgowego. Korzystając z nowej funkcjonalności użytkownicy zapewniają sobie pełną kontrolę nad budową poszczególnych kont analitycznych. Dzięki funkcjonalności słowników kontrolnych na etapie definiowania planu kont możliwe jest szybkie i podręczne założenie słownika oraz jego elementów, które następnie będą wykorzystywane do przygotowania konta księgowego.

Plan Kont – Dla kont księgowych dodano pola z informacjami o koncie syntetycznym.

Praca na wielu bazach – Na formularzu bazy danych znajdującego się na liście „Analizy baz danych” dodano informację o wyliczonych zaliczkach właściciela na podatek ryczałtowy. Analogiczną zmianę dokonano także na bocznym oknie podglądu bazy oraz wprowadzono możliwość wyciągnięcia na listę dodatkowego pola z informacją o wysokości obliczonej zaliczki na ryczałt z organizatora listy.

Dokumenty RMK – Umożliwiono zbiorcze przygotowanie dokumentów RMK według centrów i grup kosztów, a w konfiguracji wielofirmowej dodatkowo dla wielu firm.

Ewidencja pojazdów – Rozszerzono działanie naliczania kosztów poniesionych przy eksploatacji pojazdu o dokumenty typu Magazyn (rozchód wewnętrzny i zewnętrzny).

Pulpit Klienta Biura Rachunkowego – Udostępniono mechanizmy pozwalające na obsługę Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) przez operatora Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego

Kadry Płace:

Deklaracje ZUS – Umożliwiono podpowiadanie się odpowiedniego kodu przyczyny wyrejestrowania pracownika z ubezpieczeń.

Umowa cywilnoprawna – W celu łatwiejszego zarządzania czasem pracy i naliczania prawidłowych rozliczeń za godziny przepracowane, na formularzu umowy cywilnoprawnej w zakładce „Ogólne” w sekcji „Umowa” dodano parametr: „Kalendarz indywidualny”.

Deklaracja PFRON – Obsłużono wyliczanie dofinansowania z PFRON dla pracownika niepełnosprawnego, któremu wynagrodzenie jest wypłacane gotówką.

Business Intelligence:

Merytoryczne (obszar handel) – Wprowadzono nowe raporty w obszarze handlowym, których podstawowym celem było zastąpienie szeregu pojedynczych wskaźników, które odnosiły się na sztywno do okresu czy definicji dokumentu.

Obsługa cech w BI – Wprowadzono możliwość dodawania cech do modeli danych typu domena, raport oraz wskaźnik bezpośrednio z poziomu definicji cechy.