Obsługa pracowników zewnętrznych w enova365

W enova365 od nowej wersji – o numerze 2021.4.5 – udostępniona została nowa funkcjonalność. W ramach moduł Kadry i Płace w wersji platynowej pojawiła się obsługa pracowników zewnętrznych, czyli zatrudnionych na podstawie umów B2B lub wypożyczonych z Agencji Pracy Tymczasowej.

Wśród nowych funkcjonalności znajdziemy m.in.

  • Rejestrację umowy z pracownikiem zewnętrznym,
  • Ewidencję informacji niezbędnych z punktu rozliczenia za wykonaną pracę
  • Ewidencję informacji potrzebnych do naliczanie rozliczeń kontrahentów

Dodatkowo dla firm posiadających także moduł księgowy enova365 jest możliwość powiązania dokumentu rozliczenia kontrahenta z dokumentem zakupu.

Wszystkich zainteresowanych konfiguracją lub szkoleniem z obsługi pracowników zewnętrznych w enova365 zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami.