Podmioty z sektora finansów publicznych mają obowiązek zawarcia umowy o zarządzanie PPK do 26 marca 2021, a umowy o prowadzenie PPK do 10 kwietnia 2021. Zatem to ostatni dzwonek na podjęcie decyzji zarówno o wyborze instytucji finansowej, jak i programu, który pozwoli na obsługę Pracowniczych Planów Kapitałowych.
Żeby w tym pomóc, specjaliści PFR oraz enova365 przygotowali bezpłatny webinar, skierowany do pracowników instytucji sektora publicznego. Podczas konferencji zostaną omówione takie kwestie jak:
- Przygotowanie do wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych.
- Wybór instytucji finansowej.
- Zasady zawierania umów o zarządzanie i prowadzenie PPK.
- System kadrowo płacowy do zarządzania PPK.
- Naliczanie wypłat.
- Realizacja procesów związanych z PPK w w systemie kadrowo-płacowym.
Webinar odbędzie się 9 lutego o godz. 10.00. Wszystkich zainteresowanych tematyką PPK w instytucjach finansowych i udziałem w szkoleniu, zapraszamy do kontaktu z naszymi doradcami.