enova365 w wersji 12.3.2 – szybka reakcja na potrzeby klientów.

Nadzieją wielu korzystających z oprogramowania enova365 było wprowadzenie od wersji 12.3 możliwości weryfikacji Statusu VAT kontrahenta w Portalu Podatkowym Ministerstwa Finansów. Niestety, udostępniona aktualizacja nie posiadała wyczekiwanej funkcjonalności. Tłumaczono to brakiem udostępnienia oficjalnego dostępu ze strony MF.

Ukłonem w stronę użytkowników platformy enova365 jest szybkie wydanie aktualizacji 12.3.2, która zawiera wcześniej brakujący weryfikator statusu VAT. Tym samym enova365 wyrównuje dystans, który powstał między Sonetą, a innymi wiodącymi producentami oferującymi systemy informatyczne ERP.

Inne funkcjonalności nowej wersji są zbieżne z aktualizacją 12.3, co za tym idzie osoby korzystające ze starszych wersji oprogramowania, które będą chciały aktualizować swój system do najnowszej wersji, muszą przygotować się na zmianę w technologii, co wiąże się z nieco bardziej skomplikowanym procesem migracji autorskich rozwiązań dodatkowych zaszytych w zintegrowany system zarządzania.

Wersje dzielą również te same zmiany w mechanizmach importu danych z arkusza kalkulacyjnego, poprawiające jego spójność i stopień weryfikacji danych, dzięki zastosowaniu mechanizmu logiki biznesowej dla wszystkich rodzajów instalacji platformy zarządzania firmą.

Zespół POLKAS jak zawsze służy pomocą w aktualizacji.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji mailowo, oraz pod numerem 12 634 05 44.