System pracy rozproszonej z oprogramownaiem enova365

enova365 w wersji multi  dostosowana jest do pracy na wielu interfejsach i urządzeniach, by umożliwić wykorzystanie pełnego potencjału pracy zdalnej.

Dzięki czemu można:

  • udostępnić swoim handlowcom mobilne narzędzie pracy;
  • zarządzać zdalną pracą i pozwolić na samodzielne składanie wniosków kadrowych online;
  • kontrolować czas i budżet realizacji projektów z dowolnego urządzenia;
  • zyskać szybkość I łatwość użytkowania.

Istnieje możliwość wykorzystania systemu w chmurze do pracy zdalnej.

Niezależnie czy jest to chmura prywatna czy publiczna, pozwala na pełnię możliwości i wszystkie funkcjonalności systemu.  Dzięki temu jest możliwy dostęp do wszystkich danych z dowolnego miejsca i urządzenia – wystarczy dostęp do  Internetu.

Aplikacja enova365 na urządzenia mobilne

Aplikacja posiada wszystkie funkcje systemu ERP w jednym urządzeniu. Można być zawsze w kontakcie ze swoją firmą. Nie jest potrzebny komputer, by zalogować się do pracy. Wieloplatformowy system ERP enova365, pozwala na połaczenie się z dowolnego urządzenia.

Dzięki aplikacji  jest możliwy dostęp do narzędzi ze wszystkich obszarów systemu ERP. Na urządzeniach mobilnych można zarządzać sprzedażą, procesami wewnętrznymi czy finansami firmy w dowolnym momencie. Rozwiązania, znane z ekranu komputera zostały przeniesione i dopasowane do specyfiki dotykowego interfejsu. Zarządzanie firmą z poziomu smartfona – odbywa sie tak, jakby się siedziało przed swoim biurkiem.

Zdalna komunikacja z dostawcami dzięki Pulpitowi Kontrahenta umożliwia zautomatyzowanie i przyśpieszenie procesów składania i obsługi zamówień.

Zalety dedykowanej platformy B2B z dostępem do zamówień i dokumentów:

  • samodzielne wystawianie wybranych dokumentów przez kontrahenta, np. zapytania ofertowe;
  • dostęp dla kontrahenta do informacji o należnościach i zobowiązaniach wraz z podglądem faktur sprzedaży;
  • możliwość przeglądania listy towarowej ze zdjęciami;
  • opcja indywidualnej konfiguracji zakresu udostępnianych informacji.

Mobilny HR

Pulpit Pracownika oraz Pulpit Kierownika to mobilne narzędzia, umożliwiające zarządzanie wnioskami kadrowymi i czasem pracy online w dowolnym miejscu i czasie. Korzystając z Pulpitów pracownicy mają stały dostęp do wszystkich najważniejszych informacji kadrowych (np. urlop) niezależnie od urządzenia (laptop, tablet, smartfon).

Dzięki Pulpitom pracowniczym i cyfrowej komunikacji kadrowej przedsiębiorstwo może pracować w trybie sieciowym. Ponadto, wykorzystanie elektronicznego składania wniosków zmniejsza liczbę dokumentów papierowych w obiegu, jednocześnie redukując czas potrzebny na podjęcie decyzji.