enova365 w wersji multi dostosowana jest do pracy na wielu interfejsach i urządzeniach, by umożliwić wykorzystanie pełnego potencjału pracy zdalnej.
Dzięki czemu można:
- udostępnić swoim handlowcom mobilne narzędzie pracy;
- zarządzać zdalną pracą i pozwolić na samodzielne składanie wniosków kadrowych online;
- kontrolować czas i budżet realizacji projektów z dowolnego urządzenia;
- zyskać szybkość I łatwość użytkowania.
Istnieje możliwość wykorzystania systemu w chmurze do pracy zdalnej.
Niezależnie czy jest to chmura prywatna czy publiczna, pozwala na pełnię możliwości i wszystkie funkcjonalności systemu. Dzięki temu jest możliwy dostęp do wszystkich danych z dowolnego miejsca i urządzenia – wystarczy dostęp do Internetu.
Aplikacja enova365 na urządzenia mobilne
Aplikacja posiada wszystkie funkcje systemu ERP w jednym urządzeniu. Można być zawsze w kontakcie ze swoją firmą. Nie jest potrzebny komputer, by zalogować się do pracy. Wieloplatformowy system ERP enova365, pozwala na połaczenie się z dowolnego urządzenia.
Dzięki aplikacji jest możliwy dostęp do narzędzi ze wszystkich obszarów systemu ERP. Na urządzeniach mobilnych można zarządzać sprzedażą, procesami wewnętrznymi czy finansami firmy w dowolnym momencie. Rozwiązania, znane z ekranu komputera zostały przeniesione i dopasowane do specyfiki dotykowego interfejsu. Zarządzanie firmą z poziomu smartfona – odbywa sie tak, jakby się siedziało przed swoim biurkiem.
Zdalna komunikacja z dostawcami dzięki Pulpitowi Kontrahenta umożliwia zautomatyzowanie i przyśpieszenie procesów składania i obsługi zamówień.
Zalety dedykowanej platformy B2B z dostępem do zamówień i dokumentów:
- samodzielne wystawianie wybranych dokumentów przez kontrahenta, np. zapytania ofertowe;
- dostęp dla kontrahenta do informacji o należnościach i zobowiązaniach wraz z podglądem faktur sprzedaży;
- możliwość przeglądania listy towarowej ze zdjęciami;
- opcja indywidualnej konfiguracji zakresu udostępnianych informacji.
Mobilny HR
Pulpit Pracownika oraz Pulpit Kierownika to mobilne narzędzia, umożliwiające zarządzanie wnioskami kadrowymi i czasem pracy online w dowolnym miejscu i czasie. Korzystając z Pulpitów pracownicy mają stały dostęp do wszystkich najważniejszych informacji kadrowych (np. urlop) niezależnie od urządzenia (laptop, tablet, smartfon).
Dzięki Pulpitom pracowniczym i cyfrowej komunikacji kadrowej przedsiębiorstwo może pracować w trybie sieciowym. Ponadto, wykorzystanie elektronicznego składania wniosków zmniejsza liczbę dokumentów papierowych w obiegu, jednocześnie redukując czas potrzebny na podjęcie decyzji.