Webinarium jest bezpłatne, odbędzie się 23 lutego 2021 roku o godzinie 10:00, w formie online. Zapraszamy do zapisów poprzez stronę.
23 lutego odbędzie się drugi webinar z cyklu: „Gotowi na zmiany w przepisach 2021”. Warsztaty kierowane są do pracowników i właścicieli Biur Rachunkowych. Eksperci przedstawią jak przygotować się do obsługi klientów w ramach Pracowniczych Planów Kapitałowych.
Biura Rachunkowe, które obsługują klientów mają nowe wyzwania związane ze zmianami przepisów prawa w 2021r. Sytuacja epidemiologiczna spowodowana COVID 19, spowolniła trochę plany. Jednak to już ostatnie miesiące przygotowań do nowych przepisów i wdrożenia Pracowniczych Planów Kapitałowych. Wiadomo, że od 1 stycznia 2021 roku PPK są obowiązkowe dla pracodawcy, a dobrowolne dla pracownika. Została nim objęta ostatnia grupa przedsiębiorców: instytucje publiczne oraz podmioty zatrudniające poniżej 20 osób.
Zapraszamy na webinarium z udziałem:
- Tomasza Krygiera Regionalnego Eksperta PFR Portal PPK i ekspertów enova365 ,
- Joanną Walentek Kierownikiem Projektu Kadry Płace i HR,
- Konradem Spryńcą Kierownikiem Zespołu ds. Działań z Rynkiem.
Prelegenci zaangażowani w tematykę PPK, opowiedzą o doświadczeniach wcześniejszych grup firm, które wdrożyły już nowy system długotrwałego oszczędzania.
W pierwszej części spotkania, ekspert PFR przestawi ze szczegółami jak przygotować się do wdrożenia PPK:
- jak ustalić stan zatrudnienia
- jak wybrać instytucję finansową
- zawieranie umów o zarządzanie i prowadzenie PPK
- naliczanie wpłat do PPK
W drugiej część eksperci enova365 opowiedzą o:
- roli i obowiązkach Biura Rachunkowego
- przeprowadzą warsztat praktyczny z etapów oraz procesów towarzyszącym PPK
- przedstawią możliwości systemu ERP enova365