Nowe funkcjonalności w enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

Od niedawna Soneta wprowadziła rozszerzenie funkcjonalności Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego. Do tej pory było to narzędzie podstawowej komunikacji między Biurem Rachunkowym a jego Klientami – Pulpit umożliwiał przeglądanie zestawień przygotowanych przez Biuro, rejestrów i ewidencji (np. rejestrów VAT), przekazywanie dokumentów, pobieranie plików z przelewami, weryfikowanie kontrahentów, sprawdzanie składek i kwot podatków.

W nowej odsłonie Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego mamy rozwiązanie podstawowe i rozszerzone.

Wersja Podstawowa to zbiór wszystkich dotychczasowych funkcjonalności Pulpitu, ale rozbudowany o możliwość wprowadzania dokumentów zakupu i sprzedaży do ewidencji dokumentów księgowych. Wersja Rozszerzona natomiast dodatkowo umożliwia klientom Biura Rachunkowego samofakturowanie – wystawianie faktur sprzedaży w złotówka lub w walucie. Faktury te po zatwierdzeniu trafiają bezpośrednio do bazy Klienta w Biurze Rachunkowym. Ogranicza to znacznie konieczność ręcznego wprowadzania czy importowania faktur do systemu enova365.

Zmiana licencjonowania dotyczy nie tylko podziału Pulpitu na dwie wersje. W odpowiedzi na zgłoszenia użytkowników, Producent udostępnia Pulpit Klienta Biura Rachunkowego w modelu abonamentowym, z comiesięczną opłatą, co pozwala na rozłożenie kosztów i łatwą możliwość modyfikowania liczny Klientów, dla których Pulpit jest udostępniany. Jest także możliwość wykupienia dostępu do Pulpitu na rok.