enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego

enova365 Pulpit Klienta Biura Rachunkowego to moduł online, który umożliwia elektroniczną komunikację pomiędzy Biurem Rachunkowym a jego Klientami.

Moduł ten umożliwia:

  • pobranie raportów w formacie PDF, DOC, XLS,
  • przechowywanie dokumentów w jednym miejscu,
  • sprawną komunikację między Biurem Rachunkowym a Kontrahentem,
  • elektroniczne pobieranie oraz dostarczenie dokumentów przez kontrahenta,
  • uzyskiwanie przez klienta informacji odnośnie rozliczeń podatkowych,
  • uzyskanie informacji dotyczącej działalności klienta,
  • zlecanie zadań oraz otrzymywanie powiadomień,
  • wyeksportowanie przelewu, a następnie zaimportowanie go do banku w celu dokonania płatności.

Aplikacja skierowana jest do:

  • biur podatkowych,
  • biur rachunkowych,
  • kancelarii biegłych rewidentów.

Korzyści z użytkowania aplikacji online:

  • zautomatyzowanie procesu udostępniania informacji klientom,
  • poprawienie efektywności pracy księgowych,
  • większa konkurencyjność biura,
  • wysoka jakość usług biura rachunkowego,
  • poprawienie komunikacji z klientem i przyspieszenie procesu wymiany dokumentów,
  • większe zadowolenie klienta z oferowanych usług,
  • zwiększenie standardów bezpieczeństwa w przypadku przesyłanie danych kontrahentów.