enova365 Handel

Moduł zapewnia obsługę w zakresie wystawiania dokumentów handlowych (zawiera w sobie moduł faktury), a dodatkowo pozwala na prowadzenie gospodarki magazynowej. Obsługuje procesy handlowe – sprzedaż, zakup, ofertowanie, ewidencje zamówień oraz obsługę magazynu.

enova365 Handel umożliwia wygodne prowadzenie dokumentacji operacji handlowych z klientami i przechowywanie jej w jednym miejscu.

Moduł zapewnia obsługę w zakresie wystawiania dokumentów handlowych ( zawiera w sobie moduł faktury ), a dodatkowo pozwala na prowadzenie gospodarki magazynowej. Obsługuje procesy handlowe – sprzedaż, zakup, ofertowanie, ewidencję zamówień oraz obsługę magazynu.

Moduł skierowany jest do :

  • przedsiębiorstw handlowych lub handlowo usługowych,
  • przedsiębiorstw budowlanych,
  • przedsiębiorstw produkcyjnych,
  • administracji publicznej.

enova365 Handel posiada następujące funkcjonalności:

  • cenniki – możliwość ustalania różnych cen sprzedaży i metod ich ustalania,
  • kartoteki kontrahentów – pozwalają na ewidencjonowanie szeregu informacji dotyczących klientów, banków i urzędów. Umożliwia dostęp do wszystkich transakcji dotyczących danego kontrahenta,
  • karty towarów i usług – pozwalają na przechowywanie podstawowych informacji, a także dodatkowe listy  kodów kreskowych, jednostek miar, zamienników oraz stron www z opisem,
  • magazyny – umożliwiają obsługę zarówno jednego jak i wielu magazynów, dla których można zdefiniować filtry towarów , pozwala to na wprowadzenia ograniczeń dotyczących towarów dla wybranych magazynów,
  • dokumenty – możliwość generowania dokumentów:
    • handlowych – oferty, zamówienia, dokumenty zakupów,
    • sprzedażowych – faktury, faktury korygujące, proforma, paragony wystawiane w dowolnej walucie,
  • magazynowe – dokumenty przychodu, rozchodu, przesunięcia międzymagazynowego,
  • raporty – udostępnia gotowe raporty oraz pozwala na zdefiniowanie indywidualnych za pomocą istniejących metod filtrowania lub indywidualnie określonych widoków list. Raporty mogą zostać wyeksportowane do plików programu MS Excel,
  • kaucje – pozwala na wystawianie dokumentów kaucji, co pozwala na ewidencjonowanie obroty opakowaniami zwrotnymi,
  • umowy i faktury cykliczne  – umożliwia zapisywanie umów na stałą dostawę lub na usługę z okresowym fakturowaniem,
  • Jednolity Plik Kontrolny – możliwość generowania, sprawdzania a następnie wysyłania plików JPK. Funkcja pozwala także na zaimportowanie sprawdzenie poprawności pliku wygenerowanego w systemie zewnętrznym,
  • Deklaracja Intrastat – możliwość utworzenia i zapisania deklaracji Intrastat w formacie zgodnym z specyfikacją systemu zgłoszeń elektronicznych,
  • definiowalne uprawnienia – istnieje możliwość nadania różnych dostępów do dokumentów poszczególnym użytkownikom. Program pozwala na przypisanie  – opiekuna – do klienta oraz na zdefiniowanie wzorców uprawnień, które mogą być przypisane do wielu użytkowników,
  • współpraca z urządzeniami zewnętrznymi.

Korzyści z użytkowania modułu:

  • przechowywanie i dostęp do informacji dotyczących klienta w jednym miejscu,
  • rejestrowanie zamówień oraz ofert,
  • możliwość kontrolowania stany zobowiązań i należności,
  • zautomatyzowanie wystawiania dokumentów,
  • wyeliminowanie pomyłek,
  • możliwość szybkiego wprowadzania danych.