Wiele płaszczyzn pracy zdalnej w enova365

Praca zdalna znienacka stała się codziennością wielu firm. Co ważne – okazuje się, że ten model pracy ma sporo zalet i absolutnie nie jest gorszy od zadań realizowanych w tradycyjnym biurze. Wszystko zależy oczywiście od narzędzi, jakie pomagają nam w tej pracy.

System enova365 – oprócz wersji chmurowej, o której zaletach pisaliśmy już nieraz – posiada także rozwiązanie, pozwalające na zakup licencji na własność i instalację na własnym serwerze, ale z możliwością dostępu przez przeglądarkę internetową, telefon, czy tablet – czyli wersję Multi. Uzupełnieniem funkcjonalności enova365 w zakresie pracy on-line są także Pulpity – Pracownika, Kierownika czy Kontrahenta. Dzięki nim można korzystać z systemu enova365 w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu.

Oczywiście pierwszą i najbardziej oczywistą funkcjonalnością jest umożliwienie codziennej pracy pracownikom – fakturowanie, kontakt z klientem, księgowanie, zarządzanie magazynem itd. Ponieważ wszystko to odbywa się w spójnej bazie danych, praca odbywa się sprawnie, a każde działanie pracowników jest rejestrowane w systemie. To jest ta najbardziej podstawowa płaszczyzna, której służy enova365 w wersji Multi.

Warto też zadbać o możliwość samoobsługi pracowniczej – tu polecamy Pulpity Pracownika, zapewniające m.in. możliwość wystawiania wniosków urlopowych czy kadrowych, weryfikować kwestie wypłat, szkoleń BHP czy badań lekarskich. Dzięki temu kontakt z działem kadr nie wymaga osobistego biegania z papierkami, co znacznie przyspiesza i ułatwia procedury kadrowe.

Dostęp on-line do systemu jest ważny także dla kadry zarządzającej. Pulpit Kierownika pozwala na akceptację wniosków, zarządzanie czasem pracy czy generowanie potrzebnych raportów, dzięki realizacja procedur jest przyspieszona, a zarządzanie zasobami ludzkimi znacznie ułatwione. Przy zastosowaniu odpowiednich narzędzi, można monitorować i weryfikować działania pracowników wykonujących swoje obowiązki zdalnie. Z kolei dostęp do zapisów w bazie danych, dokumentów, raportów czy analiz BI z niemal każdego miejsca pozwala na zachowanie kontroli nad działaniem firmy, obserwację tendencji i planowanie dalszych kroków biznesowych.

Dzięki enova365 można także zapewnić komunikację on-line w formie platformy B2B także dla swoich kontrahentów. Dzięki Pulpitom Kontrahenta każdy z nich może w dowolnej chwili zalogować się na udostępnione mu konto, by np. składać zamówienia i nimi zarządzać, odbierać faktury i oferty, sprawdzać ceny towarów, wysyłać zapytania ofertowe. Działa to w dwie strony – przez Pulpit Kontrahenta możemy wysłać informacje o zaległych płatnościach, przesłać fakturę, udostępnić informacje o promocji czy indywidualnych warunkach handlowych dla danego kontrahenta.

Jak widać, możliwości systemu enova365 są bardzo szerokie i pozwalają na obsługę on-line wszystkich istotnych obszarów działalności firmy. Wdrożenie takiego systemu niesie ze sobą wymierne korzyści na wielu płaszczyznach. Warto zatem skorzystać z takiej możliwości – tym bardziej, że do końca czerwca trwa specjalna promocja na wersję Multi – zarówno dla nowych, jak i stałych Klientów. Po szczegóły zapraszamy do Polkas!